~mY iNteResT~

Daisypath Vacation tickers

~dUrI~

Daisypath Friendship tickers

Saturday, March 31, 2012

sem break ~jalan2 + unexpected task..~

a week of sem break...
n kind of tiring sem break eva...huhu
x de la tiring pun sebenar nye...hihi
jez dis sem break...my full time job was being the driver...haha
memang agak x sempat nak rest pun...
jadi driver jiran je pun...
husband dye dah meninggal n dye pulak x leh drive...
so..since saya ad kt umah...dye pun amek peluang g jalan2...hihi
ok gak sebenar nye...dapat la jugak diri ni jalan2...
klo x...dok umah je...sebab x de transport nak jalan...hahaha
sepanjang seminggu cuti ni...kete jiran saya tu dah jadi macam kete saya...kihkih
thanks k.dah..klo x...x de la saya dapat jalan2..huhu

semalam...sambil2 hantar my neice (Sarah) balik hostel...
kitorg g la Tok Bali...kt one of the resort kt sana...
nak g hantar camera kt my nephew (Abduh)...dia ad kem motivasi kt sana...for UPSR...huhu
sesat beb...hahaha my bro.. (abi Abduh..) bagi jalan yang dari KB...
yang saya ni pulak..dari Pasir Puteh...kompem2 la saya x tau kt mana...
dah la memang x penah g sana pun...
silap...penah g sana...tp jadi passenger je laa tu pun tah zaman bila tah,...huhu
last2 me n Sarah decide ikut signboard n tany2 orang je...
nasib plat kete KL...x de la malu sangat x tau jalan...hahaha

~unexpected task by Aqilah~
punca nye adalah...
saya la jugak yang gatal2 mulut cakap nanti nak jahit kan dia skirt dengan lebihan kain baju kurung saya...
kan dah x pasal2 di tuntut...adoyai...
saya cakap soon...
tapi hari tu jugak yang di tuntut nye...huhu sabar je lah...
n on da spot jugak la jahit...
sebab owner nye dok tunggu...
ini lah hasil nye...
ps: sila abai kan background yang x cantik 2 ye...hihi
niat d hati x de la nak buat yang macam nie...
konon nye nak g menuntut la dulu ngan my sist...
nak la buat yang cam tingkat2 sikit...
sekali...nasib la Aqilah...sape suh x sabar...kihkih


di sebab kan mesin 2 boleh jahit cantik2 ckit...
saje je jahit yang macam bunga2 kat bawah 2...
n actually yang jalur hitam2 nak cover jahitan...
sebab masa 1st potong kain 2 t'salah kecik..kahkah
ampun kan daku...diri ku baru belajar...hukhuk

ni la model nye...
tp malu2 plak masa nak snap gambar...
bila cakap skirt dah siap...
terus bukak kain baju kurung yang dye pakai 2 n pakai skirt...
excited...huhu

2 comments:

NoEn said...

hoho..pasni alya plok nk tuntut skirt dr chu ;)

MaDihAh said...

oohhhhh....
alya 2 padan tuntut ngan mama dyo jh...huahua